Рада вітати Вас! Запрошую до співпраці!
Блог створено для моїх учнів, колег та батьків.
Приємної подорожі сторінками блогу!
Прізвище ім’я по батькові
Бережна Наталія Михайлівна
Адреса с.
Велика Павлівка Зіньківського району Полтавської області
Стаж роботи 16 років
Посада вчитель початкових класів
Посада вчитель початкових класів
Кваліфікаційна категорія вища
Освіта
Глухівський державний педагогічний інститут ім. С.М.Сергєєва-Ценського,
2000р.
Спеціальність "Початкове навчання", кваліфікація вчитель початкових
класів.
![]() |
Великопавлівська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів |
Місце роботи
Великопавлівська спеціалізована школа
І-ІІІ ступенів.
Термін роботи в даному навчальному закладі
16 років
Підвищення кваліфікації
Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
ім. М.В.Остроградського

Дата проходження курсів 07.11.2014

Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
ім. М.В.Остроградського

Дата проходження курсів 07.11.2014
Самоосвіта
Сертифікати, нагороди
Професійні конкурси
"Панорама творчих уроків - 2016"Науково-методична проблема
«Інтегровані уроки як засіб
формування ключових компетентностей молодших школярів»
Педагогічне кредо
«Бути вчителем – це
відчувати свою відповідальність. Пишатися кожною перемогою, здобутою учнями.
Усвідомлювати, що, кладучи свою цеглу, ти допомагаєш будувати світ» (Антуан де
Сент-Екзюпері)
Власний педагогічний портрет
Бережної
Наталії Михайлівни, вчителя початкових класів Великопавлівської спеціалізованої
школи І-ІІІ ст. Зіньківського району. У 2000 році закінчила Глухівський
державний інститут ім. С.М.Сергєєва-Ценського за спеціальністю «Початкове
навчання» та здобула кваліфікацію вчителя початкових класів. Трудову діяльність
розпочала вчителем початкових класів у Великопавлівській школі. Педагогічний
стаж - 16 років. За результатами атестації 2012 року встановлено атестаційну
категорію «спеціаліст вищої категорії». Педагогічне кредо – «Бути вчителем – це
відчувати свою відповідальність. Пишатися кожною перемогою, здобутою учнями.
Усвідомлювати, що, кладучи свою цеглу, ти допомагаєш будувати світ». Мета
вчителя — створити ситуацію успіху для розвитку особистості дитини, дати
можливість кожному вихованцеві відчути радість досягнення, усвідомлення своїх
здібностей, віру у власні сили; допомогти учням сформувати цілісну картину
світу засобами міжпредметної інтеграції. Ідеї інтегрованого навчання сьогодні
надзвичайно актуальні, тому закономірним є вибір проблеми, над якою працює
«Інтегровані уроки як засіб формування ключових компетентностей молодших
школярів». Основою ефективності таких уроків є чітке визначення мети і
відповідне їх планування для забезпечення різнобічного розгляду учнями певного
об’єкта, поняття, явища з використанням засобів різних навчальних предметів.
Вимога сьогодення - застосування сучасних технологій. У своїй роботі використовує
елементи технології розвитку критичного і креативного мислення, створення
ситуації успіху, інтерактивні і диференційовані методи навчання, створює
мультимедійні презентації до уроку чи позакласного заходу. Вона переконана, що
постійно знаходитися в творчому пошуку, самовдосконалюватися - це єдиний
можливий шлях сучасного педагога.
Немає коментарів:
Дописати коментар